Sla navigatie over

Luc Vander Meeren lijsttrekker Team Burgemeester

Afgelopen weekend vond ons jaarlijkse Zomerfeest/Feest van de Burgemeester plaats. We mochten maar liefst 1000 inwoners en sympathisanten verwelkomen en maakten van de gelegenheid gebruik om belangrijk nieuws aan te kondigen: met onze burgemeester Luc Vander Meeren op kop trekken we volgend jaar onder de naam 'Team Burgemeester' naar de kiezer!

Op iets meer dan een jaar voor de verkiezingen maken we volop werk van onze lijst. Dat lijkt misschien vroeg, maar we willen opnieuw met een sterke lijst naar de kiezer toe komen en daar moet je tijdig aan beginnen. De verschuiving van stemplicht naar stemrecht is een nieuw gegeven. We doen dan ook een warme oproep aan alle inwoners om hun stemrecht uit te oefenen en effectief te gaan stemmen. Het zou fout zijn om te denken dat door niet te gaan, alles toch wel hetzelfde zal blijven. De mooie opkomst op ons Zomerfeest was alvast een hartverwarmend teken van steun en waardering voor onze hardwerkende ploeg.

Team Burgemeester

Een opmerkelijke verandering is de nieuwe naam: 'Team Burgemeester'. Met deze naamswijziging willen we het signaal geven dat er op onze lijst plaats is voor mensen met verschillende of uiteenlopende ideeën. We zijn er namelijk van overtuigd dat daardoor met nog meer overleg beslissingen kunnen genomen worden in het belang van onze prachtige gemeente. Via de burgerkrant, website en sociale media zullen we jullie de komende maanden meer informeren over onze plannen. Wat we wel nu al kunnen meegeven is dat onze enquête van juni 2023 massaal werd ingevuld en zeer waardevolle input heeft gegenereerd waarmee we zeker aan de slag kunnen.

Kopman Luc Vander Meeren

Wat onveranderd blijft ten opzichte van de verkiezingen in 2012 en 2018, is de kopman. Onze burgemeester Luc Vander Meeren, die sinds 2007 aan het roer staat van Wortegem-Petegem, werd unaniem voorgedragen als lijsttrekker en kandidaat-burgemeester: “Zelfs na straks 18 jaar heb ik nog steeds heel veel goesting en energie om samen met ons voltallig team onze schouders te zetten onder Wortegem-Petegem. Net zoals de voorbije 3 legislaturen willen we ook nu een team, een lijst met kandidaten samenstellen, die het beste voorhebben met Wortegem-Petegem en die over de nodige kwaliteiten beschikken om dat ook in de praktijk om te zetten. Een mix van ervaring, kennis en vernieuwende ideeën is hiervoor belangrijk. Mocht iemand zich aangesproken voelen en deel willen uitmaken van onze groep, aarzel dan zeker niet om contact te nemen met onze voorzitter Frank of een van onze bestuursleden.

Plaats als eerste een reactie

Controleer je email om je profiel te activeren

Gemaakt door Code Nation via NationBuilder